vineri, 22 ianuarie 2010

Din cuvantarile picilor nostri!


 Trebuie să fac o mimeală” Bogdan Constantinescu
„Renata, ţi-a crescut părul până la masă!” Luca Teodorescu
„La mine nu vreau să ţâre ceasul!” Alex Ungur
-  „E bun siropul?”
-  Da, e pentru tuşeală!” Armina Teodorescu
-  Azi e ziua ta, te cheamă Andrei! Ne-ai adus tort?
-  Nu, azi mă cheamă Drăgan!” Andrei Drăgan, grupa mare-pregătitoare
„Ai chef de scărmăneală?” Iarina Chiru
-  „Ce este o câmpie?
-  Unde cresc porumbii!”  Bogdan Constantinescu
„Tot omu’ să fie bun”
„Adică de ciocolată?” Alex Ungur
Edi Dumitrescu „Ce e aia mântuiască?”Să ni se ierte greşelile? 
Adică aşa spun spaniolii sau englezii?” Alex Ungur  


Dacă nu vine să-l ierte la păcătele alea ce se întâmplă?” Vali Stamen
„Şi mama e prietena lui Miss Angi” Luca Teodorescu
„Când mă pun în pat să dorm mă doare piciorul” Tudor Ionescu
„Nu mergem de mână pentru că nu suntem legaţi
 Da, numai mumia e legată” Tudor Ionescu
„Dacă mă terorizaţi nu vă dau nici o maşină” Ştefan Măluşelu
„Zăpada era prea puţină când am fost la munte” Iarina Chiru
„Zăpada a fost agitată că era pe munte” Iarina Chiru
„Am văzut cum la bucătărie ploua pe hartă” Teodora Ticachis   
„Stau pe strada „Poliţiştilor” Teodora Ticachis 
„Trebuie să ajungi pe şoseaua liberă pe hartă, nu pe cea aglomerată” Teodora Ticachis  
„Pe strada România – Bucureşti, adică pe oraş, stau în casa România şi oraş Bucureşti” Iarina Chiru 
Ajung acasă şi vreau să mă joc, mami mă ceartă că arunc cu „pijele” (pijamale) în sus. Când mă culc tu ştii cât mă fâţâi? Aşa fac eu când dorm!” Iarina Chiru 
Educatoarea grupei pregătitoare le spune copiilor că vor începe pregătirea pentru serbarea de Crăciun, dar că trebuie să ţină secretul, să nu spună nimic părinţilor. 
Într-o zi un băieţel, Vali vine şi spune: 
„Să ştii că mama a încercat să afle secretul nostru, m-a tras de limbă! 
-  Şi tu ce ai făcut? 
-  Staţi liniştită că nu a aflat nimic, pentru că nu am scos limba!" Vali Stamen, grupa pregătitoare






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Curcubeul Veseliei. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree